Goedenavond

.

Mijn tijd vliegt.

 

Jaagt

de jouwe

ook voort?

.

Over ghduval

Wat hier staat is echt, tenminste toch echt in het hoofd van Duval en kan dus niet gebeurt zijn. Uitschrijven van gedachten niet meer dan een vriendelijk gebaar zodat u mee kunt lezen, verwonderen, afwijzen of omarmen. Deze weblog is het aambeeld waarop wordt gesmeed. De mens in al zijn verschillende vormen het ijzer wat gesmeed wordt. De gedachten en vele kronkels van Duval zijn de hamer die ritmisch neervalt. Nu alleen de warmte nog. Dat bent u, webloglezer (v/m), het is aan u het vuur hoog op te stoken zodat het wonder van de smid te bewonderen valt.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-10 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Goedenavond

  1. assyke zegt:

    die van mij gebruikt
    nog altijd pijl en boog

  2. Flabber Gast zegt:

    De tijd gaat vanavond tergend langzaam, G.H.!

  3. Fleur zegt:

    Een week is in een flits om,
    ik sta er versteld van,
    flabbergasted
    indeed..

  4. Zilvertje. zegt:

    Mijn tijd is als een step waar ik op sta, ik ga van een berg af en kan niet remmen, mijn pootjes zouden verbranden, ik ben al in de fase grijs, wat rest is zwart. :^(
    Vond je woorden erg sprekend.

  5. G.H. Duval zegt:

    @ assyke glimlach… zo kan het ook 🙂
    @Flabber Gast waarom? zelfs de avonden vliegen bij mij voorbij, dan dwingt de nacht mij te slapen om zo de morgen niet voorbij te laten gaan.
    @Fleur dankjewel
    @Zilvertje Maar als je met je stepje raast, zal je veel passeren, en zo heel veel dingen doen en in veel te korte tijd heel veel leren.

Geef een reactie

