Het is zondagochtend

 

 

Hoe Down

Balletsuite

From Rodeo

Aaron

Copland

 

A Rodeo it is

Yeah

 

 

Over ghduval

Wat hier staat is echt, tenminste toch echt in het hoofd van Duval en kan dus niet gebeurt zijn. Uitschrijven van gedachten niet meer dan een vriendelijk gebaar zodat u mee kunt lezen, verwonderen, afwijzen of omarmen. Deze weblog is het aambeeld waarop wordt gesmeed. De mens in al zijn verschillende vormen het ijzer wat gesmeed wordt. De gedachten en vele kronkels van Duval zijn de hamer die ritmisch neervalt. Nu alleen de warmte nog. Dat bent u, webloglezer (v/m), het is aan u het vuur hoog op te stoken zodat het wonder van de smid te bewonderen valt.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-10 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Het is zondagochtend

  1. ceesincambodja zegt:

    Behalve dat wij buitenlanders zoals iedere ochtend om deze tijd eindeloos aan moeten staren tegen ‘Wachten op http://www.vkblog.nl...’ kan ik vandaag mijn bed niet uit omdat ik me door mijn kneuzingen niet zonder helse pijn kan bewegen en ik daarom Jan heb gevraagd deze reactie via mijn iMac aan mijn favorietenrijtje te sturen, als jullie het niet erg vinden.
    Ik hoop zo snel mogelijk weer op de been te zijn maar nu heb ik even genoeg aan mezelf. Er komt wel een blog om 7 uur, ik had er gelukkig nog een paar in de voorraad.
    Kreungegroet

  2. G.H. Duval zegt:

    .
    Leven is actie Cees…
    .

Geef een reactie

