Eindelijk! Een spannend verhaal zonder tekst

Over ghduval

Wat hier staat is echt, tenminste toch echt in het hoofd van Duval en kan dus niet gebeurt zijn. Uitschrijven van gedachten niet meer dan een vriendelijk gebaar zodat u mee kunt lezen, verwonderen, afwijzen of omarmen. Deze weblog is het aambeeld waarop wordt gesmeed. De mens in al zijn verschillende vormen het ijzer wat gesmeed wordt. De gedachten en vele kronkels van Duval zijn de hamer die ritmisch neervalt. Nu alleen de warmte nog. Dat bent u, webloglezer (v/m), het is aan u het vuur hoog op te stoken zodat het wonder van de smid te bewonderen valt.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2007-12. Bookmark de permalink .

14 reacties op Eindelijk! Een spannend verhaal zonder tekst

  1. Duval zegt:

    Ha ha ha
    en toch even kijken he…

  2. tandwielfabriek zegt:

    en reageren

  3. Duval zegt:

    Ha ha ha
    ja, dat ook nog!
    Ha ha ha
    Heb je ook aanbevolen of vond je dat niet kies?

  4. Gus Bolden zegt:

    Nou ehm, Duval, kon ie nog meliger?
    Hahahahahahahahahahahahahaha

  5. Duval zegt:

    Ha ha ha Gus…
    Ik heb er zelfs over nagedacht!

  6. tandwielfabriek zegt:

    En ook aanbevolen, ja natuurlijk. Deze grap gun ik iedereen.

  7. bieke zegt:

    nieuwsgierigheid haalt de bovenhand ๐Ÿ™‚
    Van spanning gesproken…..het is verrassend, eerder grappig, zoiets van u te vinden.
    Was er veel moed voor nodig om dit te plaatsen ๐Ÿ˜‰

  8. Duval zegt:

    Dankjewel tandwielfabriek!
    Ha ha ha, tja bieke… tja, tja, tja… moed… ach. Ik ben druk met vele dingen en enkele ken je. Die drukte gaat iets ten koste van mijn blogje hier maar komt andere (creatieve) dingen ten goede.

  9. easywriter zegt:

    wat een cliffhanger zeg. ik wil zรณ graag weten hoe dit afloopt.

  10. Duval zegt:

    Tja Easy… tja… dat wilde ik ook wel schrijven, maar de tijd he…
    De tijd nekt mij de laatste tijd een beetje… Ze gaat te snel of ik wil te veel.
    Maar hoeveel ik ook doe: het is leuk, ik doe het met een glimlach (en een klein schuldgevoel naar jullie toe)

  11. staco zegt:

    Als je niets te zeggen hebt, blog dan ook niet.
    Hiermee proflileer je alleen je eigen niets zeggendheid.
    Een tijd terug boeide je. Ik hoop dat het weer zover komt.
    Misschien wordt het tijd voor een lange ‘time out’?
    Of lijd je aan het Heintje Davids effect?

  12. Duval zegt:

    Ik denk dat je het niet begrijpt staco…
    Lees de titel, herlees de titel, probeer te begrijpen wat er staat en kijk dan wat je schrijft.
    Sommigen kennen mij van hier, anderen kennen mij van elders. Geloof me dit past en wat ik offline doe is mooier (en dat is geen persoonlijke mening).
    Wat Heintje Davids betreft… ben je echt zo oud?
    Ha ha ha!

  13. Gus Bolden zegt:

    Jeetje Duval, wat ben jij melig. hahahahaha
    Dit zou wel eens een verhaal kunnen worden door ons geschreven, Easywriter doe alsjeblieft ook een duit in het zakje.
    En dan jij weer Duval.
    En Heintje Davids, dat was toch een zangeres?
    Meen ik.
    En zeker Duval, dat je een zeer zwaar schuldgevoel tegenover de andere bloggers hebt is zeer maar dan ook zeer terecht.
    U moest U schamen. HahahahahahahahahaReactie is geredigeerd

  14. Duval zegt:

    Gus, ik ben zo druk met mijn werk en ook nog met mijn grote passie fototjes maken.
    Maar dit, het webloggen, is zo leuk. Ik lees sommigen met erg veel plezier en dan steekt het dat ik geen tijd kan vinden om de grappen en grollen die in mijn leven voorbij komen niet heel even op te schrijven om met jullie te delen.
    Heintje was een jongetje dat steeds stopte en weer terugkwam. Waarom iemand dat in de context van een weblog gebruikt snap ik niet. Ik nam geen afscheid, ik ga niet weg en voor je het weet post ik weer regelmatig ‘zin en onzin’
    En voor de rest….
    Ha ha ha ! ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

